Ny assistenttrener Herrer Elite.

tobias-wendelstigNy assistenttrener blir Tobias Wendelstig. Han var trener for G19-elite forrige sesong som tok NM Gull.
Tobias kom til GIF Fighters foran sesongen 2012/13 fra Fjerdingby, og har vært en meget god resurs for klubben både som spiller (herrer elite) og trener for G19-elite.
Han kommer til å bli en viktig brikke sammen med Samuel Rosenkvist.

«I morgen vil det være et kort intervju med Tobias på www.gif-fighters.no«

– Spiller Hans Roar Wilhelmsen om Tobias:
Wendelstig som assisterende coch har funket veldig bra. Han er en person som gutta respektere og liker veldig godt.
Dette gjør at at han komuniserer godt med gruppa og kan med det hjelpe Samuel med å få på plass den nye spillestilen.
Tror han og Samuel kommer til å være et god kombo i år, samtidig så tror jeg Wendelstig kommer til å være en av våres viktigespillere!

– Spiller Andreas Falkeid om Tobias:
Tobbe er en annerkjent spiller i Eliteserien og GIF. Han blir en naturlig assistent trener for Samuel. Han tok G-19 laget til NM gull i fjor, og er spesielt flink med de yngre spillerne. Noe det er endel av i årets utgave av GIF Fighters.

← Intervju med den nye assistenttreneren…   |   Herrer Elite – treningskamper →