Jentene reddet æren til GIF Fighters i regionscupfinalene !!

I helgen var det duket for finaler i regionscupen, og GIF Fighters var godt representert med 5 lag i årets utgave.  Først ut var GIF Fighters G12 på lørdag, og hvor Sveiva ble for sterke.  Samme skjebne ble det for GIF Fighters G15 som heller ikke hadde dagen, og måtte bite i det sure eplet også for Sveiva.  Søndag var GIF Fighters G14 i aksjon mot Tunet, hvor det ble ekstraomgang og hvor man var like langt i målprotokollen. Straffeslag måtte til, og her tok Tunet siste stikk.  GIF Fighters G17 fulgte deretter, og her var Bækkelaget det seirende lag.  GIF Fighters J19 var så det siste laget i aksjon, og her var stillingen 0-0 etter tre perioder. Ekstraomgangen endte også målløst, og dermed var det duket for straffeslag.  Mari Kristiansen satte sin straffe på GIF’s fjerde, og Thilde Fredriksen holdt «smultring», og dermed kunne GIF Fighters endelig få sin eneste gullmedalje i årets regionscup.

Vi gratulerer GIF Fighters J19 med seier’n og cupmesterskapet, og som reddet æren til GIF Fighters i årets regionscup !

← GIF Fighters G15 revansjerte seg mot Sveiva .   |   Målrikt i begge semifinaler G15 og G17 i regionscupen ! →