GIF signerer en «gammel» maskin!

GIF klarte i tolvte time å signere en hardt skytene back med ekstremt blikk!

Tu Tran Minh

Tu_N3_1

Han er en kjent GIF spiller som har 5 sesonger for Nittedalsklubben. Han har alle årene vært høyt oppe på poengplukkeren og svært delaktig i å bygge GIF-laget.

Intervju:

Hvordan er det å være GIF spiller igjen?

Utrolig deilig! Gleder meg virkelig til å komme igang og se gutta igjen.

Hvorfor gjør du comback?

Jeg føler at dette er en stor sjanse og en mulighet jeg ikke kan si nei til. Jeg føler selv at jeg forsatt har litt å bevise på innebandybanen og ser derfor på denne sjansen som en fin mulighet!

Har du noen forventninger?

Når jeg ser på laget, så må jeg si at jeg forventer å sloss om NM gullet. Her er det mye bra spillere og vi har en stor bredde, så dette gir oss en alle tiders mulighet!

Forventinger til deg selv?

Jeg må være så ærlig at jeg må komme meg i form og kjempe meg inn på laget. Så jeg må ta steg for steg, og så får jeg tenke at toppformen skal komme til sluttspillet.

Kommentarer:

#16 Rongsjord: Solid spiller! Kreativ og trygg!

#9 Midtsveen: Gøy! God back og center med myke håndledd!

#7 Wilhelmsen: Stort! Morsomt å spille sammen igjen! Knallbra skudd, gode pass og taklinger! Utrolig bra innebandyforståelse!

← 5 nye seiere til G15 !   |   4 av 4 på 4 dager for GIF Fighters G15 ! →