GIF Fighters G15 (97) med klubbrekord !!!

Lørdag var G15  (97) laget i aksjon i årets regionscup, og her satte unggutta en fantastisk klubbrekord med hele 57-0 i sluttprotokollen. De hadde fra før rekorden i GIF Fighters med 44-0 i 2010 (her skal det sies at småguttlaget til tidl. Holum IBK  vant 50-0 i en seriekamp tilbake i tid) men nå er rekorden et faktum. De som spilte denne kampen skriver seg inn i GIF Fighters historiebøker og vi gratulerer : Tommy Fjeldaas (M)  0/1  , Audun Moen Hovin 6/7  , Erlend Bjerknes 14/9  , Anders Mellum  7/11  , Adrian Hoff  5/3  , Olav Ansnes Falkeid  9/15  , Andrè Mago Pedersen  5/4  , Mikkel Lindblad Johansen  5/0  , Magnus Østengen  1/1  ,Eivind Brandeggen (K)  1/2  , Raymond DAhl Svendsen 1/0  , Joakim Løvholm  3/2 og Martin Killingmo .

Tidligere på dagen var det duket for toppoppgjør i G15-1.div. mot vår gode nabo Sveiva, og her ligger det mye prestisje og ære på spill.  Med mange spillere på hospitering og egen cupkamp, stilte Coach Roger Andersen opp med 98 gutta og en femmer fra 97.  GIF Fighters holdt følge med Sveiva i første periode (0-0) , og tapte knepent andre  (1-3)og tredje periode (2-4) mot et litt forsterket Sveivalag for anledningen.  Men all honnør til gutta, da de aldri ga opp var til tider så absolutt med på notene. Dette bare beviser at GIF Fighters gror godt i alle årsklasser og det er bare å ta av seg hatten for 98 gutta som ga Sveiva god motstand i G15 klassen. Selv om det ble tap i dag med 3-7 , er det god erfaring å ta med seg å spille mot et lag som er godt.  Matching mot bedre lag, gir god grobunn og lærdom og man blir bare bedre selv. De som spilte i dag er : Filip Andersen (M) , Marius Rostad , Fabian Stenberg , Alexander Gasparini , Daniel Johansen , Alexander Haraldsen , Christian Røed , Fredrik Andersen , Raymond Dahl Svendsen (spilte 3 kamper i dag etter hverandre !!) , Andrè Mago Pedersen 2/1  , Jonas Neskvern 1/0   ,  Sander Windelstad  0/1  ,  Martin Killingmo  0/1  og  Robin Marigård.

I G17-1.Div. , var det Bygdø Monolitten I.L. som var dagens motstander i Lihallen.  Her ble motstanderen distansert i andre periode, og det avgjorde hele kampen.  Kampen ble vunnet 16-4 med periodesiffrene (3-1) (10-1) (3-2) og seieren var aldri truet.  Til tider utspilte GIF Fighters motstanderen, men en meget god BMIL keeper skal ha æren for at tapet ikke ble større. Tidsvis ble det vist frem storspill og da spesielt i andre periode, og laget holdt seg godt gjennom hele matchen.  De som spilte var :  Fabian Andersen  4/3  , Raymond Dahl Svendsen , Andreas Hordvik , Simen Vestgården , Mikkel Lindblad Johansen 3/3  , Bjør Eric Johansen , Jonas Fjæstad  (K) 3/3  , Eivind Brandeggen 0/1  , Audun Moen Hovin 5/0   ,  Joakim Løvholm  0/1  ,  Bendik Fjelstad (M) ,  Joakim Løland   og  Olav Ansnes Falkeid  1/5 .

← NY Unihoc!   |   Julemesse på GIF-huset →