Seier i 3.runde cupen

GIF HERRE REKRUTT – Dverg/Lindøya 12-4

gif 2

Etter 3 ukers opphold braket det løs igjen. Vi stilte underbemannet med bare 8 utespillere.

Vi møtte et lag 4.div og oppgaven burde være enkel. Litt slet vi i siste del av kampen, men med Gorm sin nye kølle så ble det aldri spennende. I tillegg hadde vi endel 1-2 kombinasjoner som gjorde motstanderlaget svimle. De hadde et par gamle ringrever men nivået deres var langt fra vårt. Periodevis rullet vi rundt de ganske greit.

Vi taper faktisk siste periode, men vi skal ikke skylde på få spillere da vi strengt tatt ikke burde sluppet inn mål i det hele tatt.

Matchens lirare: Gorm med ny kølle

Nå har vi hatt svakere motstand i de 3 første rundene og satser på 1 eller 2 div lag i neste runde.

Allerede til helgen møter vi Strømmen i Tærudhallen i seriekamp.

Dagens spillere til start:

Røkkis ( grei kontroll litt lite støtte ved noen av målene)

Mats ( stabil bakover)

Tommy ( mye feilpass)

Atle ( jobbet godt med endel kasser)

Evensen ( jobbet godt )

Bredli ( ikke helt dagen)

Jonky ( bra fart og trøkk)

Gorm ( fin ny kølle og noen kasser)

Takk til Røkke senior for god sekretariat jobb.

Disse stilte ikke (og ligger tynt ann):

Blixt, Bratlien, Matta, Paddan

← Tap i toppoppgjøret mot Slevik   |   SIDEBAR: Nestekamp, pub.20okt kl.18:00 →