G 97 til topps i Holmlia Univern Cup !

G97  tok turen til Holmlia sist søndag for å spille Holmlia Univern Cup, og gutta gikk seirende ut av G 15 klassen.
Det var ‘host og hark’ fra noen, noen småsjuke, men 11 spillere og 2 keepere stilte til dyst i denne pre season cupen.

Etter et lengre sommeropphold med lite treninger, samt konf.leir og rett til Oksenøya på leir med 10. trinn på Li Ungdomsskole, var det ikke den optimale oppkjøringen til ny start og sesong i innebandy akkurat tilstedeværende.
Vi var spent på om gutta var våkne og klare til kamp på en tidlig søndag morgen (laaaang sommerferie ) kl.09.35, hvor Fet var første motstander i cupen. Gledelig viste de ‘gamle takter’ fra vårsesongen, og hvor de slo Fet hele 8-0. Så var det Holmlia i neste kamp, og der fikk vi bedre motstand.  Selv om motstanden var bedre i denne kampen, var det aldri noen tvil om hvor seiern ville ende.  Gif Fighters vinner med 2-0 , og er allerede klare for finalen. Bækkelaget er siste motstander i gruppespillet, og her blir resultatet 7-0 i Fighters favør. Finalen mot Fet  ble en reprise av det forrige møtet tidlig på morgenen, og Fighters har ingen problemer med å vinne finalen med 7-2.  Dermed gikk GIF Fighters til topps og vant Holmlia Univern Cup , og sesongens første pokal er i lagets eie.

Vi gratulerer gutta med seier og ønsker dem lykke til i denne NM sesongen.

De som var med : keepere : Kvernhaugen og Fjeldaas. Solide begge to !!
spillere : Simble,Andersen,Mellum,Mago Pedersen,Moen Hovin,Ansnes Falkeid,Lindblad Johansen,Hoff,Brandeggen, Østengen og Løvholm.  God gjennomkjøring og til tider godt spill !! Godt å se Østengen tilbake på sin favorittplass (back), hvor han viste gamle gode takter.

← Treningshelg i Rommenhallen for G97   |   Faste stallspillere 2012/2013 →