G14 med solid seier over Bækkelaget

Med forrige helg suksess, hvor vi slår Sveiva i serien og finalen i regionscupen, var det klart for kamp mot Bækkelaget i serien G14-Elite.
Gutta var nok sikkert preget av forrige helg, og virket ikke helt på hugget i dag selv om det ble en solid seier med 14-1. GIF kjørte over BSK i samtlige tre perioder hvor de stort sett var på motstanderens banehalvdel. Med periodesiffrene (5-0)(5-0)(4-1), var det aldri noen tvil om hvor seieren ville ende, bare hvor stor den ville bli. Det gjenstår nå en kamp i serien og den går mot Holmlia i Lihallen 24. mars. Nå kommer Tigers Cup til helgen, hvor fokus og motivasjon er avgjørende for å gjøre det best mulig i cupen.

Anders 3/4
Mikkel 3/2
Raymond 2/2
Andrè 3/0