Solid seier over Bækkelaget i G14-Elite.

Etter forrige helgs maraton i innebandy for 97 gutta, fikk vi som var på tribunen i dag se et opplagt lag som entret banen, hadde det gøy og spilte etter alle innebandykunstens regler.  Bækkelaget hadde ikke en sjanse i dag, da GIF yret av spilleglede og omsatte den ene sjansen etter den andre i mange vakre mål og etter mange vakre kombinasjoner. Smilet og gleden var på plass, og dette resulterte i at Bækkelaget mange ganger ble statister når GIF gutta satte igang. Hele laget virket meget kompetente, og det var enveiskjøring i samtlige tre perioder. Dette var skikkelig lagarbeid og lagmoral, da de klarte å kjøre trykket gjennom hele kampen. Coachene hadde satt seg et mål for dagen, og klarte å få gutta til å yte gjennom hele kampen. Vi tilskuere ble underholdt og gledet av lagspillet som til tider var magisk, og det var moro å se at de spilte seg til sjanser som lag og ikke bare skulle gjøre alt selv. I dag gjorde de hverandre gode, og det kollektive og samhandlingen var på plass. Laget viste seg fra sin beste side med godt spill i alle ledd, fra keeper,back,center og løpere. Med periodesiffrene (8-1) (5-0) (8-0), ble det til slutt en overlegen og solid seier med 21-1. Vi gratulerer !!

Mikkel 6/1
Eivind 4/1
Martin 1/1
Olav 3/8