GIF Fighters trenger Dommere !

De aller fleste i GIF Fighters fra veteran og nedover, vet at en dommer kan gjøre stor forskjell på gjennomføring av kamp mange ganger. Innebandy trenger sårt flere dommere, og som har innebandy som et stor interesse. Erfaring fra spill i innebandy er en kjempestor fordel, da man har forståelse for spillet og dets regler samt fått med seg kunnskap om denne idretten. Vi i GIF Fighters ønsker oss derfor DERE der ute som går med en dommerspire i magen, og rett og slett elsker denne idretten og som kan tenke seg å dømme i fremtiden. Vi i GIF ønsker å bygge opp gode dommere og en god dommerstall som vi kan stå inne for og være stolte av. Som klubb ønsker vi også å ha nytte av dommere våre, hvor de kan bistå trenere/lagledere/klubb og utvikling/holdning med sin kunnskap. Innebandy trenger også gode dommere, ikke bare spillere !
Så, dersom du er 15+ i alder, er dette noe for deg som kunne tenke seg å bli dommer.
Ta kontakt med meg for å melde DIN interesse og du kan gjøre en innsats for GIF Fighters for fremtiden.
GIF Fighters trenger nettopp sånne som deg !
Så kvinne, pike, mann eller gutt…  Meld deg på !!

Thor Dag Falkeid
Dommeransvarlig