Endringer i GIF Fighters Elite (Herrer)

Sist sesong hadde GIF Fighters gleden av å ha en av verdens beste innebandyspillere, Ketil Kronberg, tilbake på laget. I tillegg til å være en viktig spiller for laget, ble Ketil også engasjert som spillende trener i klubben. Nå viste det seg at det å være spillende trener var mer krevende enn vi først hadde antatt, og Ketil bestemte seg nå for å fortsette bare som spiller. Og skulle han være kun spiller, kunne han like godt gjøre det i verdens beste innebandyliga, SSL i Sverige.  Der borte stod naturligvis gamleklubben IBK Dalen med åpne armer for å ønske Ketil tilbake.

Samtidig med at Ketil starter på en ny periode i Sverige, velger hans bror og trenerkollega, Kristoffer, å konsentrere seg om utdannelse, etter mer enn 15 år i GIF/Holum. Vi i GIF Fighters er utrolig privilegerte som har fått lov til å bli kjent med disse gutta, og også fått lov til å oppleve deres ekte engasjement, profesjonalitet, kompetanse, iver og glød – ja alt de har gjort for klubben.

2 x Kronberg vil for alltid stå skrevet med gullskrift i historiebøkene og i hjertene hos alle i GIF Fighters. Og de vil alltid ønskes tilbake i Lihallen med åpne armer. Tusen takk for nå!!

Vi alle i GIF Fighters ønsker begge to lykke til videre ! !

Paul André Hermansen er nå trener for Herrer Elite, og det jobbes i tillegg for å finne en trener til, for å komplettere trenerteamet.

← SPI – Selected Players International 2011   |   GIF Fighters bemerker seg !!! →