97 Gutta med Gull og Sølv i Horten

Søndag var vi invitert av Horten IBK om å bli med i Vestfold Innebandykrets avslutning for aldersbestemte lag, og GIF Fighters 97 stilte med 2 lag i denne turneringen. Da vi ikke kom til finalen i årets regionscup (spilles samme dag), måtte vi finne på noe annet å gjøre, og takket dermed ja til å bli med i Horten. Med drøssvis av forfall, klarte vi å stille med keeper og 6 utespillere på hvert lag. Disse alternerte mellom begge lag. Vi fikk seire mot Horten G13,Pors G13,Tønsberg G13,Siljan G11,Tønsberg G11, og rosinen i pølse var å slå Horten G15 med 1-0. Det ble da rent internoppgjør i finalen, hvor det ene laget slo det andre 3-0. Pontus og Andreas var superfornøyde med Gull og Sølv, og synes det var veldig morsomt at også så mange foreldre var med til Horten. Det satte de utrolig stor pris på. Etter finalen satte vi kursen hjemover til Nittedal, med 2 fine pokaler til laget. Helgens avslutning for 97 har vært minneverdig, med klubbrekord (44-0 over Sagene) og Gull og Sølv i Horten. Godt gjort Gutta !!!

← Åpenhjertig intervju med Jimmy Heimer   |   G13-2, sikret divisjonsmesterskapet med klubbrekord ! →