GIF Fighters 97-2 med solid seier.

Lørdag var det møte mellom GIF Fighters G97-2 og Fjerdingby IBK i seriespill i G13 – 2.div. , og Gifferne gjorde jobben bra og vant hele 16 – 1 .Med denne seieren er de på god vei til å bli divisjonsmester, bare de klarer minst uavgjort mot Sagene lørdag 2. april i Bjølsenhallen. Første periode var litt haltende, og GIF ledet kun med ett mål etter perioden. Litt «pep talk» fra Coach Schumann og Coach Løvholm i pausen gjorde at de vant andre periode hele 9 – 1. Siste periode ble en transportetappe og denne blir vunnet 6-0, slik at når sluttsignalet lød stod det 16-1 i GIF´s favør. Det var aldri tvil om hvor seieren ville ende, da GIF hadde full kontroll gjennom hele matchen. Det ble vist glitrende og morsom innebandy til tider, og hvor det ble mange etterhvert som noterte seg på poengplukker´n.
Gøy at Jørgen fikk sin første scoring, jeg tror det smakte. Dette ble den siste matchen som Coachene Schumann og Løvholm ledet laget, og vi må si at de virkelig har levert i løpet av de åra de har vært trenere. Litt vemodig blir det jo, men det kan godt hende at noen av dem dukker opp igjen til høsten etter en laaaang sommerferie og tenkepause. Andreas og Pontus vil da lede laget i den siste matchen i år, mot nettopp Sagene.

Raymond 2/4
Mikkel 2/4
Adrian 3/2
Joakim 3/1