Buss til første semifinale mot Slevik. Bussen kommer på bussholdeplassen utenfor Kiwi på Hagan Klokken 1045 og kjører klokken 1100 PRESIS!!

Det er satt opp buss førstkommende lørdag for de 25 første supporterne som melder seg på.Elitelaget har leid buss til semifinalekampen mot Slevik førstkommende lørdag. Det er plass til 25 supportere på denne bussen og her er det først til mølla prinsippet.   Tidspunkt og sted for avgang kommer vi tilbake med på fredag, men mest sannsynlig vil bussen stoppe på Hagan eller Li klokken 1100. Påmelding til Roy på mailadresse: roy@centerpoint.no, eller mobil 40622350. Turen koster kr. 100,- pr person og betales på bussen.

← Ny spiller har signert, og er klar for spill for Elitelaget og G19 laget   |   GIF Fighters seriemester i G 13 – 1. div. →