Bronsemedaljen er sikret. Nå venter kvartfinale mot Sveiva.

Ett av årets mål for Elitelaget var medalje i serien. Det er nå sikret og bronsemedaljene deles ut i første kvartfinale mot Sveiva førstkommende onsdag.I siste seriekamp måtte vi vinne med minst 10 mål og Sarpsborg avgi poeng for at vi skulle bli seriemestere. Dette visste vi selv ville bli uhyre vanskelig. Derfor snakket vi før kampen kun om å sikre seieren i vår kamp, da vi regnet med at Sarpsborg ville klare å slå Greåker i deres innbyrdes oppgjør. Vi gjorde forsåvidt vår del av jobben og sikret med det bronsemedaljen. Var ingen glitrende andre periode av oss men vi følte vi kontrollerte kampen greit selv om seieren kun ble 6-5.

Når vi nå fikk velge Sveiva i sluttspillet i tillegg, vil dette gi stinn brakke både i Lihallen og i Rommenhallen. Alltid gøy med lokaloppgjør og mye folk på tribunen. Spillere, trenere og de som jobber rundt Elitelaget håper DU støtter oss også de siste kampene. Som sagt så hadde vi mål om medalje i serien men hovedmålet har hele tiden vært NM TITTEL!!!! 😀

Laget er etter vår mening mer enn gode nok for dette, og vi ser nå at spillerne virkelig begynner å komme i slutttspillform. Møt opp i Lihallen for å støtte laget førstkommende onsdag og vis at vi har det beste publikumet i serien. :love:

← Kvartfinaler i NM-sluttspillet for Herrer   |   4 sider om Fighters i Varingen fredag 25.02.2011 →