Hva mener trenerne på Elitelaget om lørdagens kamp mot Bækkelaget?

Jeg hadde en liten samtale med Kris og Ketil før torsdagens trening om hvordan de så for seg lørdagens kamp.For det første er det et meget revansjepreget lag som møter Bækkelaget til kamp. Vi hadde en særdeles dårlig dag på jobben i forrige møte der vi overraskende tapet 5-8. Når da motstanderen samtidig fikk til det meste av sitt spill, så ble resultatet som det ble. Begge trenerne er sikre på at det blir hjemmeseier og helst med god margin.

Vi har hatt meget bra treninger den siste tiden og spillere er kommet tilbake fra sykdom og skader så vi stiller med fullt mannskap. Dette er den nest siste hjemmekampen i serien, og vi håper folk møter fulltallig opp. De vil få se rask og meget teknisk innebandy fra hjemmelaget og regner med at Bækkelaget ligger lavt og satser alt på kontringer. Vi har ikke fått ut vårt fulle potensiale i kamper til nå i sesongen, men som sagt det sitter bedre og bedre på treningene. Vi ber supporterne huske på at kampen denne gangen starter kl. 1630 og ikke 1400 som vanlig.

← Spar penger og støtt GIF Fighters samtidig!   |   G13-2 med solid seier borte mot Drøbak Frogn →