Støtt klubben og ring billig med Xito Idrett

GIF Fighters utvider samarbeidet med en av våre vår sponsorer, mobilselskapet Xito.
xito_banner_lang

Mobilselskapet, Xito, introduserer i disse dager en ny type mobilabonnement som er spesielt tilpasset dem som ønsker å støtte sin lokale idrettsklubb økonomisk, samtidig som man sparer penger.

Abonnementet fungerer slik at 5% av all omsetning fra nasjonal samtale til mobil- og fasttelefon tilfaller den klubben du ønsker!

Xito Idrett har de samme, lave prisene som det populære Xito Friends-abonnementet. Priser finner du HER

Hos Xito mottar du ingen faktura, vi krever ingen kredittsjekk og alle  abonnementene er forskuddsbetalte enten du velger manuell betaling eller automatisk påfylling.

Xito benytter Telenor sitt nett, og alle tilhørende nettelementer som f.eks. SMS og MMS plattform. Med Xito mobilabonnement har du nøyaktig samme dekning som det Telenor kan tilby til sine kunder.

Det er enkelt å skaffe seg et Xito Idrett-abonnement til seg selv, eller ungene. Gå inn på http://www.xito.no og bli kunde. Velg så hvilken klubb du ønsker å støtte når du registrerer deg.

Xito Idrett vil både du og klubben ha stor nytte av!

← Snøhvit og de syv små Rullators Jr. spillerne mistet kondisen i kampen mot Lindøya   |   Fightere representerer Norge →