Komfortabel seier i Bækkelagshallen

[/av_slide_full]
[/av_slideshow_full]

31.08.18 | Jonas Neskvern

Torsdag kveld var det duket for sesongens fjerde treningskamp for Herrer Elite. Motstander denne gangen var Bækkelaget i Bækkelagshallen, noe som raskt skulle vise seg å bli en overkommelig oppgave for GIF-gutta. GIF tok tak i kampen fra start av og gjennomførte en solid 1. periode spillemessig. Uttellingen var riktignok ikke helt som ønsket, men det var likevel godt nok til å gå til pause med en 2-0-ledelse.

En skuffende 2. periode endte 1-1, men heldigvis hevet herrene seg mange hakk til 3. periode slik at det endte med en komfortabel seier denne torsdagskvelden. Det var aldri noen tvil om hvor seieren skulle havne, og spesielt i 1. og 3. periode var det stor forskjell mellom lagene.

Etter kampslutt ble det gjennomført en straffeslagkonkurranse der lagene tok fem straffer hver. Den endte med hele 4-0 til GIF etter scoringer av Tommy Midtsveen, Kjetil Bratland, Erlend Bjerknes og Robin Norstrøm. Vår nye målvakt denne sesongen, Andreas Nordli, kronet for øvrig en meget god kamp med å redde samtlige fem straffer fra hjemmelaget!

Seriestarten nærmer seg stadig, men før den tid skal herrene ut i nok en treningskamp. Torsdag 7. september skal Tunet besøkes i det som blir siste test før Eliteserien braker løs 15. september.

Bækkelaget v Gjelleråsen 1-7 (0-2, 1-1, 0-4)

Mål: Olav Falkeid (2), Robin Norstrøm (2), Kjetil Bratland, Christian Kragerud, Jonas Neskvern
[/av_textblock]

← Planke Cup starter i kveld!   |   Herrene reiste til Nykvarn →