G19 revansjerte seg i Mjøndalshallen

[/av_slide_full]

[/av_slideshow_full]

20.10.17 | av Jonas Neskvern

LIHALLEN / MJØNDALSHALLEN — Denne sesongen har åpnet med blandede resultater for Gutter 19-laget. Etter å ha tapt stort for Sarpsborg i åpningskampen ble sesongens første trepoenger sikret borte mot NOR 92 fredag kveld!

.

GIF Fighters v Sarpsborg 3-10 (0-5, 1-2, 2-3)

Mål: Jonas Neskvern (2), Kasper Styffe

Assist: Daniel Johansen (3)

.

NOR 92 v GIF Fighters 2-8 (0-2, 1-3, 1-3)

Mål: Jonas Neskvern (2), Kasper Styffe (2), Tord Vetle Johansen, Tobias Nielsen, Lasse Robøle, Sander Windelstad

Assist: Tobias Nielsen (3), Lasse Robøle (2), Tord Vetle Johansen, Sander Windelstad

.

I lørdagens kamp mot Sarpsborg var det aldri noen tvil om hvem som var det beste laget. 1. periode var fryktelig svak fra vår side, og det var fullt fortjent at vi lå under 0-5 til pause. Etter en tilsvarende dårlig start på 2. periode hevet vi oss betraktelig spillemessig i siste halvdel av kampen. Dessverre var kampen allerede avgjort, og de tre scoringene vi fikk ble bare pynt på resultatet. En veldig skuffende serieåpning, men heldigvis fikk vi muligheten til å revansjere oss allerede fredag kveld.

På fredag var det klart for kamp mot NOR 92. Vi reiste ned til Mjøndalen med to rekker + Philip i mål, og tok kontroll på kampen fra start av. Etter å ha vunnet samtlige perioder med to mål, endte det til slutt med en komfortabel seksmålsseier. Sesongens første trepoenger var dermed i boks!

Hjemme mot Grei søndag 5. november (kl. 17:00)
[/av_textblock]

← G15 tapte for Strømmen   |   G15 bet godt fra seg mot Sveiva! →