Ny adresse for brødrene Ansnes Falkeid . Sverige neste !

Lørdag ettermiddag ble det offisielt at vår goalie Andreas Ansnes Falkeid neste sesong spiller for Team Thorengruppen (TTG) Umeå i Svenske superligaen (SSL) . Tidlig onsdag morgen ble det også klart at hans bror Olav Ansnes Falkeid følger storebror til samme by , da det ble offisielt at han har skrevet under for Umeå City i norra allsvenskan .
Det har alltid vært en stor drøm for begge to å kunne spille i Sverige , og nå er første del av drømmen gått i oppfyllelse .
Det kommer til å bli en ny hverdag og med mye innebandy for begge to , og det vil bli utfordringer men samtidig også opplevelser og utvikling på det personlige plan samt innebandy . Det er godt å se at Andreas får igjen for sin dedikasjon og seriøsitet til innebandy , og at lillebror Olav har fulgt det samme spor .
De blir boende i sammen og det er alltid lettere i en ny by og land , og som de har gjort i oppveksten .
Hvem som skal lage mat og/el. vaske opp er vel ikke bestemt , men det blir nok innebandy 100% som er i deres fokus .
Vi ønsker begge to lykke til i nye klubber , ny by og nytt land !

ANDREAS ANSNES FALKEID

på keepertrening en gang i fortid (no 2 oppe fra venstre)

OLAV ANSNES FALKEID

97 laget en gang i fortid ( oppe helt til venstre )