GIF Innebandy; Vi trenger nettopp DEG!

Gjelleråsen IF Innebandy – GIF Fighters har vokst seg til å bli en av landets største innebandyklubber, og med dette så kreves det mer og mer innenfor klubben, og også i forhold til Oslo/Akershus krets og Norges Bandyforbund.
Til å utvikle klubben videre trenger vi nettopp DEG som er en innhuga GIF’ER og innebandyelsker, og som kan være med å bidra fra nå og inn i klubbens framtid. Det er mange oppgaver innenfor en klubb, og til dette trengs det flere folk som kan være med på arbeid/dugnad i flere ledd.
Så hvis DU kjenner «kallet», så nøl ikke med å ta kontakt med oss. Vi setter garantert stor pris på hva DU kan bidra med i klubben.

Klubben trenger nettopp DEG!!

Send til post@gif.idrett.no eller innebandy@gif idrett.no

Vi håper å høre fra DEG!!

Det blir også på et senere tidspunkt og etter at sesongen er ferdig, et allmannamøte hvor vi ønsker klubbens medlemmer velkommen. Dette settes pris på. Nærmere info ang. allmannamøte kommer på et senere tidspunkt.

← En trio «legger opp» !   |   GIF Fighters G15 regionscupmester !!! →