Falt stygt mot Sveiva

Nabooppgjørene mot Sveiva har alltid vært høydare , men denne tirsdagen i Rommenhallen var vertene så ubønnhørlig mye bedre enn nittedølene . Årets utgave av Sveiva er så pass bra , at det kan like godt ende med NM finale neste år og hvorfor ikke også gull .
GIF Fighters har ikke den samme flyten som forrige sesong , og det ses også godt ute på banen . Laget er nok ganske preget av tabellsituasjonen og alvoret deretter , og da blir det ikke den innebandyen vi har sett at laget egentlig kan være kapable til .
Sveiva er overlegne i første (5-0) og tredje periode (5-0) , men vi klarer å holde 1-1 i midtperioden . Kampen i sin helhet blir det kun fattige 8 avslutninger på mål , og det er altfor lite til å få noen flere mål i protokollen . Med 2 scorede mål på de siste tre kamper , ser dessverre ikke statistikken bra ut og nå må det jobbes hardt for å snu den dårlige trenden . GIFs mål var det Audun Moen Hovin som gjorde med pass Anders Mellum . GIFs BB ble Joakim Løvholm og det vel fortjent . Nå må det bare brettes opp ermene å stå på !

audun-moen-hovin
AUDUN MOEN HOVIN

anders-mellum1
ANDERS MELLUM