Det er ikke størrelsen det kommer an på .

SOLBERGHALLEN , aktivitetserie G10 avd . A

Vi fortsetter det gode spillet fra minirunden forrige helg . 10-0 i debuten mot Ull./Kisa var akkurat den starten vi trengte for å k0mme i gang . Eirik setter 2 raske kasser på skudd fra backpossisjon , og etter det så vi oss aldri tilbake . Det var aldri noen tvil om hvordan kampen skulle ende .
Vi fokuserte på posisjoner , få rull på ballen , med alle gutta i gang , og det gjør vi til gangs . Mange forskjellige målscorere i kampen vitner om dette . Goalie Eskil holder nullen (smultring) , og vi tar med oss den gode følelsen inn i garderoben før neste kamp .

Tunet ventet så i vår andre kamp , og disse gutta er ikke vante med til å tape . Det så vi i deres tidligere kamp og da mot 2006 laget til GIF , da det ble seier til Manglerud laget .
Gutta måtte få to i hekken før de våkner , men da jobber vi oss sakte men sikkert inn i kampen . Tunet spiller til tider litt tøft , men tross 2 baklengs snur vi kampen til vår fordel . og går til pause med 4-2 ledelse . Skulle ønske her at dommerne tok litt tak og at Tunets trenere var med på å roe ting litt ned . Men det blir som det blir .
Det går til tider hardt ut over våre minste på laget , men de krummer nakken og biter godt fra seg og synes vi kommer godt ut av det . Vi spiller ball slik vi alltid trener på , jobber knallhardt . ofrer oss i en hver duell , og rir kampen inn med en herlig 5-4 seier .
Det er vel kanskje ikke så ofte at en gjeng med ni åringer underholder de andre lagenes foreldre i hallen i en G10 serie , så tror vi fikk mange nye fans i dag .
Vel fortjent av hele laget !

Følg oss videre i neste aktivitetserie den 27. november .

gif-fighters-g-2007

# GIF Fighters G 2007 #

← Norge på andre plass i Stena Line Cup   |   For alltid i våre hjerter og tanker . →