GIF Fighters G14 klare for finale i regionscupen !

Gjelleråsen IF – GIF Fighters G14 , er som første lag i klubben klar for finale i regionscupen . Veien dit begynte mot Sveiva 2 i 1/8 finalen i Rommenhallen , og hvor laget gikk seirende ut av oppgjøret mot naboklubben med 4-5 . Deretter en vanskelig bortematch i Skøyenhallen i kvart»n mot BMIL 1 , men gutta fra Nittedal (Nightingdale) gjorde susen med solid seier 0-3 . Dermed ventet Sveiva 1 som hjemmekamp i Romsåshallen i semi»n , og dette var forventet til å bli en skikkelig hard «nøtt» å knekke .
G14 laget har vokst seg utover årets sesong , og laget komplimenteres med gode målvakter og utespillere . «En for alle , alle for en » ! Gutta har gjort kjempesteg denne sesongen , og sammen blir de sterke . De tar til seg og lærer godt under lagets trenere/coacher , og det er morsomt å oppleve et lag som til de grader står sammen som et lag og er villige til å gå «all the way – all in » og som støtter hverandre på og utenfor banen . Et godt lag er et lag som alle spillere står opp for hverandre , og også at det er en heiagjeng (foreldre m.m. ) som støtter sine egne og vil lagets beste .
Semifinalen mot Sveiva 1 ble en stor taktisk seier , og hvor alle viser at laget er større en enkeltspillere (ref: Tobias Wendelstig #29 ) , og hvor etter måneder med trening , taktikk og dedikasjon for nettopp laget , vinner de semifinalen mot naboklubben med 3-2 .
Vi gratulerer lagets spillere og trenere med finaleplass i regionscupen , og ønsker all lykke til i finalen !
Dere gjør oss stolte !

Gjelleråsen IF Innebandy – GIF Fighters .

FORZA GIF FIGHTERS !

giffighters1