G 14 til topps i regionscupen !!

Heggedalshallen var arena for finalen i G14 regionscup, hvor GIF Fighters skulle møte våre argeste konkurenter, Sveiva, til dyst. Disse lagene hadde dagen før møtt hverandre i Lihallen, hvor GIF vant 7-6 i en spennende «seriefinale» i G14-Elite.
Sveiva kom best i gang og satte 0-1 etter 07.58., men det tok ikke lang tid før Raymond kvitterte etter pass fra Mikkel. Tid: 09.00.

Så fulgte nærmest en kopi av første perioden mot Sveiva som vi hadde i «seriefinalen» dagen før, hvor GIF scorer 3 mål etter hverandre og går opp til 4-1. 2-1 v/Olav pass Eivind, 3-1 v/Audun pass Adrian og 4-1 v/Mikkel pass fra Olav. Sveiva får utvisning v/for mange spillere på banen etter 15.00 i første periode, hvor GIF da skal åpne med PP i andre. Mikkel øker GIFs ledelse til 5-1 i PP etter 16.42 m/pass Joakim. Sveiva reduserer til 5-2 , men selv om perioden ender 1-1 har GIF god kontroll på kampen og leder 5-2 etter to perioider.

Sveiva tar tidlig time out i tredje og stokker om på rekkene sine. Det hjelper ikke Sveiva noe særlig, og de får også en utv. etter 37.25 for slag. PP igjen, og her er GIF sterke. Anders øker GIFs ledelse til 6-2 m/pass Mikkel, og gårsdagens store helt var igjen på scoringslista. Raymond setter sin andre kasse etter 41.57 m/pass Olav, og GIF virker solide og sterke mot slutten av kampen med 7-2 og fem måls ledelse. GIF får en utv. etter 44.27 v/Olav for ulovlig dytt, men kampen og GULLET er allerede vunnet !!

I dag var GIF uten tvil det beste laget, og vinner pokalen vel fortjent.
VI GRATULERER !!!

← G14 med solid seier over Bækkelaget   |   G15 Elite – Asker ute etter revansje….. →